Fenntartható boldogság
Júniusban az utolsó, a tizedik boldogságórás témánk a Fenntartható boldogság volt, melyen azzal foglalkoztunk, miként tudjuk továbbvinni ezt a pozitív szemléletet a mindennapjainkban, az elkövetkezendő időkben.
Fenntartható boldogság
Júniusban az utolsó, a tizedik boldogságórás témánk a Fenntartható boldogság volt, melyen azzal foglalkoztunk, miként tudjuk továbbvinni ezt a pozitív szemléletet a mindennapjainkban, az elkövetkezendő időkben.
Testmozgás – május
A májusi jó időben a testmozgás téma igen aktuális volt, így kint az udvaron is mozoghattunk. Bevezetésként sportok képeit mutattam a gyerekeknek, és szándékosan betettem kakukktojásként a számítógépezést, amit tudom, hogy sokan űznek, hogy előkerüljön a téma: a gépezés nem sport, illetve hogy sokkal jobb, ha sportolsz, mint ha gépezel!
Megbocsátás – április
Az áprilisi témánk bevezetéseként csoportokat alakítottunk számkártyák segítségével, aszerint, hogy melyik megemlített állatnak hány lába van. Keresztrejtvény segítségével megfejtették a csoportok a témánkat is: megbocsátás. Beszélgettünk arról, hogy mikor kell megbocsátani és kinek, kivel történt-e már ilyen, és meg tudott-e bocsátani az illetőnek.
Apró örömeink – március
A tavasz első hónapjának, márciusnak a boldogságóráján a téma az apró örömeink volt. A téma már nem volt ismeretlen az osztály számára, mivel a tavalyi videós boldogságóránkon is erről volt szó. Elsőként képekről kellett örömöket összegyűjteniük, majd megbeszéltük, kinek milyen apró öröme van az életben.
Megküzdés – február
A februári boldogságóránk témája a megküzdés volt. A téma bevezetéseként mindenki kihúzott egy kalapból egy cetlit, amin egy cselekvés neve állt (pl. tüsszögés, mosolygás, csuklás). Ezt a cselekvést mozgással, mutogatással bemutatva kellett megtalálniuk egymást, az ugyanazt a cselekvést végző gyereket. Ily módon kialakultak a csoportok is.