Képgaléria

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Eseménynaptár

november 2017
H K Sz Cs P Szo V
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3

Felvételi körzetünk

Iskolánk felvételi körzete:
Úri község közigazgatási területe

Iskolánk felvételi körzete
a 2017/2018. tanévben

A tehetség nem egy képességet jelent, hanem a képességek magas szintű halmazának jelenlétét. A jó adottságokból rendszeres és módszeres tevékenység nélkül soha nem lesz képesség, illetve a képesség soha nem válik tehetséggé.

A kutatók egy része úgy fogalmaz, hogy az érzelmi intelligencia és az értelmi intelligencia meghatározása a sikerességben 75% és 25% az érzelmi intelligencia javára.

Már a XIX. század hatvanas éveitől tudott volt, hogy az emberek nagy többségében (96%-ban) a beszédkészség, a nyelvi központ az agy bal féltekéjében található, annak halántéki-fali, illetve homloki régiójában.

Természetes, hogy az emberek többsége valamilyen aktív, de legalább passzív kapcsolatban áll a zenével.

A művészeti nevelés többletértéke közösség fejlesztésével egyidejűleg létrejövő szociális nevelő hatás is.

Thorndike, 1901-ben azt állította, hogy egy gyakorlat hasonló elemei átvihetők – transzferálhatók – egy másik területre.

Az UNESCO által kiadott Oktatás Mindenkiért (Education for All - EFA ) Globális Elemző Beszámoló szerint, míg az oktatásba bekerülő gyermekek száma nő, de egyaránt lényeges az is, hogy a diákok megfelelő minőségű nevelést kapjanak.

A művészeti nevelés korlátlan lehetőségeket teremt az empátia és a közösségformálás területén is. A kamarazene, a zene- és énekkar, valamint a tánc csoport tagjaként a gyermekek megtanulnak egymásra a közös munka örömével odafigyelni, egymást segíteni.