Képgaléria

Vinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.xVinaora Nivo Slider 3.x

Eseménynaptár

Úri község közigazgatási területe

Iskolánk felvételi körzete
a 2017/2018. tanévben

Az őszi közös túra után ismét együtt indult útnak az 5. és a 6. osztály. A Liszt Ferenc Repülőtérre indultuk egy 3 órás reptérlátogatásra. Az Aeroparkot sajnos nem láthattuk, mivel még nem fejezték be az áthelyezését, de mindenki kapott egy kupont, hogy később meglátogathassa.

Április 12-én vettünk részt a XXV. Ifjúsági Katasztrófavédelmi Verseny megyei fordulóján, Szigetmonostoron. A lelkes felkészítőknek és az ügyes gyerekeknek köszönhetően - alig 5 ponttal lemaradva az országos versenybe jutástól - a második helyet sikerült megszereznünk.

A hagyományokhoz híven idén is megrendeztük iskolánkban április 11-én a Magyar Költészet Napja alkalmából a vers- és prózamondó versenyt. Az alsó és a felső tagozaton is szép számmal indultak verssel, mesével a diákok.

A 2016/17-es tanévben a kistérségi Tollforgató verseny döntőjébe 6 tanulónk jutott be.

Bakos Boglárka 4. osztály, szövegértés

Vajda Botond 4. osztály, matematika

Túri Katica 6. osztály, magyar

Hostyinszki Rebeka 8. osztály, magyar

Nagy Adrienn 8. osztály, kémia-fizika

Pintér Fanni 8. osztály, magyar

A fenti tanulók 04.01-jén vettek részt a döntőn, Pintér Fanni egyéb elfoglaltsága miatt nem ment.

Az alábbi eredmények születtek:

Vajda Botond 3. hely

Túri Katica 1. hely

Hostyinszki Rebeka 2. hely

Nagy Adrienn 3. hely

Köszönjük a felkészítő tanárok és a résztvevő tanulók munkáját, gratulálunk az eredményekhez!

Hírek

A korábbi évekhez hasonlóan idén is a hetedik osztály kapta a megtisztelő feladatot, hogy műsorral készüljön az 1848 – 49 forradalom és szabadságharc emlékére. Verssel, prózával, énekkel és tánccal tisztelegtek ifjú forradalmáraink és hallhatatlan hőseink előtt.

2017. február 28-án ismételten megrendeztük a már hagyománynak számító télűző felvonulásunkat. Az óvodások és az iskolások maszkban, kereplőkkel, dudákkal, trombitákkal, sípokkal, csörgődobokkal vonultak fel a telepulés központjában, hogy elűzzék az idén hosszúra nyúlt, hideg telet, felébresszék a tavaszt.

2017. február 10.

Nagykáta, Váci Mihály Katolikus Általános Iskola

A 2017. évi Kazinczy Ferencről elnevezett "Szép magyar beszéd" szépkiejtési versenyen négy diákunk indult: Kovács Luca 5. osztály, Juhász Dóra 6. osztály, Győri László Zsolt 7. osztály, Orbán Márk 8. osztály. Idén 20 versenyző mérte össze tudását.

Nagy örömünkre Győri László Zsolt a 7-8. osztályosok korcsoportjában 2. helyezést ért el. Felkészítő tanára: Sárköziné Jancsovics Mária.

Békességes, szép adventi várakozásban volt részünk a negyedik osztályosokkal. Már november végén elkezdtük a készülődést.

A községi adventi gyertyagyújtás harmadik hetében, és a templomi gyertyagyújtás negyedik hetében a mi osztályunk tanulói adták a műsort. Mindemellett betlehemes játékkal készültünk, amellyel megleptük az Idősek Otthona lakóit, és felléptünk a Zeneiskola hangversenyén, valamint az iskolai karácsonyi ünnepségen.

Iskolánk másodikosai idén is részt vettek a Mosolygó fogacskák című pályázaton. A részvétel jutalma egy hasznos fogápolási csomag, melyből olyan sok érkezett, hogy az 1. és 3. osztályosokat is megajándékozhatták belőle.

Az Úri Szent Imre Általános Iskola negyedik osztálya 2016. október 7-én Budapestre kirándult, a Mezőgazdasági Múzeumba. A rendkívül gazdag kiállítás mellett részt vehettünk egy érdekes múzeumpedagógia programban is. Öt fős csoportok indultak Erzsébet királyné ellopott nyakékének keresésére. Az izgalmas nyomozás sikerrel járt, és a teljes kiállítótér bebarangolása után minden csapatnak sikerült megtalálnia a tettes.

Október 7-én, az őszi tanulmányi kirándulás során az 5. és a 6. osztály közösen tervezett programot.

Első állomásunk a kecskeméti planetárium volt, ahol egy érdekes előadást hallhattunk a téli és nyári napfordulóról, kivetítve láthattuk a nyári, téli égboltot képzeletben különböző szélességi körön állva.

Kicsit félve szerveztük meg az őszi kirándulást elsőseinknek. Általában ősszel csak helyben szoktunk kirándulni, mivel még nem ismerjük eléggé a kicsiket. Most viszont belevágtunk és Szentendréig meg sem álltunk. Nagyon rendesek voltak a gyerekek, fegyelmezetten viselkedtek.

A 8.b osztály Budapestre utazott. Először a Láthatatlan Kiállítást látogattuk meg. Másodiknak a Terror Háza Múzeummal ismerkedtünk.

2016. szeptember 27-én ismét ellátogattunk a Budapesten megrendezett továbbtanulási, pályaválasztási börzére, ahol nyolcadikos és hetedikes tanulóink sok információval gazdagodhattak.